AŞEVİ İÇİN MUHTELİF GIDA, SÜT VE SÜT ÜRÜNLERİ, ET VE ET ÜRÜNLERİ İLE MUHTELİF PLASTİK VB AMBALAJ MALZEMESİ ALIMI
SOSYAL DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Aşevi için Muhtelif Gıda, Süt ve Süt Ürünleri, Et ve Et Ürünleri ile Muhtelif Plastik vb Ambalaj Malzemesi Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2025/906391 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | SOSYAL DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi | : | MAMAK BELEDİYESİ SOSYAL DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ MAMAK CA.HÜSEYİN GAZİ MAH. NO:181 MAMAK/ANKARA MAMAK/ANKARA |
c) Telefon ve faks numarası | : | 03125507077 - - |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | Aşevi için Muhtelif Gıda, Süt ve Süt Ürünleri, Et ve Et Ürünleri ile Muhtelif Plastik vb Ambalaj Malzemesi Alımı |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | Aşevi İçin Muhtelif Gıda, Süt ve Süt Ürünleri, Et ve Et Ürünleri İle Muhtelif Plastik vb. Ambalaj Malzemesi Alımı 1. Kısım: Muhtelif Gıda Malzemesi Alımı : 36 Kalem 2. Kısım: Süt ve Süt Ürünleri Alımı : 8 Kalem 3. Kısım: Et ve Et Ürünleri Alımı : 3 Kalem 4. Kısım: Muhtelif Plastik vb. Ambalaj Malzemesi Alımı : 4 Kalem Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | Mamak Belediyesi Aşevi : General Zeki Doğan Mah. 539. Sokak Mamak/ANKARA |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | 1. Kısım Temel Gıda Sözleşme imzalandıktan sonra İdarenin talebi doğrultusundan 3 Ay süre içinde haftalık olarak; (İdare istediği taktirde teslim süresinde ve miktarında değişiklik yapabilir) 2. Kısım Süt Ve Süt Ürünleri Sözleşme imzalandıktan sonra İdarenin talebi doğrultusundan 3 Ay süre içinde haftalık olarak; teslim edilecektir. 3. Kısım Et ve Et Ürünleri Ürünleri Sözleşme imzalandıktan sonra İdarenin talebi doğrultusundan 3 Ay süre içinde haftalık olarak; teslim edilecektir. 4. Kısım Plastik Malzeme Ürünleri Sözleşme imzalandıktan sonra 1 Ay süre içinde teslim edilecektir. |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşme imzalandıktan sonra işe başlanır |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 16.07.2025 - 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | Mamak Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü Satın alma Birimi Mamak Cad. No:181 Zemin Kat Mamak/ANKARA |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Numune sunulması istenmektedir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
#ilangovtr | BASIN NO: ILN02244667 |