İHALE İLANI - Bilgisayar ve Bilişim Ürünleri Alım İşi Açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İKN: 2025/005
1- İdarenin
a) Adres: Atılım Üniversitesi Kampüsü / Kızılcaşar Mahallesi - 06836 İncek / Ankara
b) Telefon Numarası: 03125868168
c) İhale Dokümanın temin adresi: Atılım Üniversitesi Satınalma Direktörlüğü / Kızılcaşar Mah./İncek /Ankara
d) İlgili personelin Adı/Soyadı: M. Levent DOĞMUŞÖZ (Satın Alma Müdür Yrd.)
e) E-posta adresi: [email protected]
2 - İhale Konusu Mal Alımının
a) Adı: Bilgisayar ve Bilişim Ürünleri Alım İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı: Özellikleri ihale dokümanı Teknik şartname ve ihtiyaç listesinde belirtilen 8 kalem Bilgisayar ve Bilişim Ürünleri Alım İşi - Ayrıntılı bilgiye İdarede bulunan ihale dokümanından ulaşılabilir.
c) Teslim edileceği yer: Atılım Üniversitesi Kampüsü Kızılcaşar Mahallesi / 06836 / İncek/ Ankara
d) Teslim Tarihi: Sözleşme imzalandıktan sonra 90 (Doksan) takvim günü içerisinde
3 - İhalenin
a) Tarih ve saati: 27/03/2025 - 14:30
b) Yapılacağı yer: Atılım Üniversitesi Satınalma Direktörlüğü Toplantı Salonu – Kızılcaşar Mahallesi / İncek /Ankara
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.2. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.4. İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Kesinleşmiş sosyal güvenlik prim ve/veya vergi borcu olmadığına dair belgeler.
İstekliler Kesinleşmiş Sosyal Güvenlik Prim borcu ve Vergi borcu olmadığına dair belgeleri web üzerinden barkodlu belge olarak çıkarıp ihale teklif dosyasında sunacaklardır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
İstekli tarafından Devlet veya Özel Sektöre taahhüt edilen ihale konusu iş ile aynı olmak şartıyla son 2 (İki) yıl içerisinde tek bir kuruma en az 3.000.000.-TL’ tutarında iş yapıldığına dair iş deneyim belgesinin sunulması zorunludur.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Üniversite ile Yüklenicinin irtibatı için İstekli Firmanın Ankara’da yetkili ofisinin olması şartı aranacaktır. Bu şartı yerine getiremeyen (tevsik edici belge ile belgelendiremeyen) İstekliler İhale dışı bırakılacaktır.
4.3.3. Standarda ilişkin belgeler:
4.3.3.1. İstekliler, teklif etmiş oldukları ürünlerin kalite ve standartlarını gösterir belgeleri teklifleri ile birlikte sunacaklardır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Benzer iş olarak kabul edilebilecek işler; Kamu veya Özel sektöre her türlü Bilgisayar ve bilgisayar donanım malzemeleri tedarik işi (İş deneyim belgesi veya fatura asıl nüshası / noter onaylı sureti)
4.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, ve açıklamaları içeren doküman:
4.5.1. İstekliler, firma yetkilisi tarafından imzalanmış ıslak imzalı teknik şartnameye uygunluk belgesini ihale dosyasında tekliflerle birlikte sunmalıdır ve teknik şartnamenin bütün maddelerine sırasıyla açık ve net bir şekilde tek tek cevap vermelidir.
4.5.2. Teklif edilen ürünlere dair marka/model/menşei listesi tablo halinde ayrı bir doküman olarak ihale dosyasında tekliflerle birlikte sunulmalıdır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale sadece yerli isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması :
İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 2.500.- TL (İkibinbeşyüzTürklirası) bedel karşılığı (Doküman bedeli: Denizbank Ankara Ticari Merkez Şubesi Atılım Üniversitesi Hesabı / İban No: TR06 0013 4000 0028 0383 2005 34 No’lu hesaba - Firma Bilgileri ve Ödemeye ilişkin İhale Konusu işin adı ve İhale kayıt numarası yazılarak- ödeme yapılmalıdır) Atılım Üniversitesi Satınalma Direktörlüğü – Kızılcaşar Mahallesi/İncek/Ankara adresinden satın alınabilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
7.1. İhaleye teklif verecek olan isteklilerin İhale Dokümanını İhale gününden 1 (bir) gün öncesine kadar almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Atılım Üniversitesi Satınalma Direktörlüğü – Kızılcaşar Mahallesi/İncek/Ankara adresine elden teslim edilecektir.
9 - İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
9.1. Bu ihalede, Kısmi teklif verilebilir (ancak istekli hangi Kısıma teklif verecekse o kısmın tamamına teklif verecektir)
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’nden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12 - İş ortaklığı/Adi ortaklık veya Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

#ilangovtr BASIN NO: ILN02191024